Garantie & klachten

Badges_garantie

Garantie:

U heeft ze vast al voorbij zien komen. Op al onze producten op de website vindt u ons ‘Garantiebadge’. Met daarop de garantieduur voor dit product.

Op refurbished producten ontvangt u 12 maanden garantie
Met uitzondering van smartphones, daar ontvangt u maar lieft 24 maanden garantie op! (m.u.v. de accu, hierop geldt 12 maanden garantie)

Op alle nieuwe producten krijgt u standaard 24 maanden garantie

Wettelijke garantie:

Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

U heeft recht op wettelijke garantie als het product:

  • niet compleet is
  • beschadigd is
  • binnen de garantietermijn kapot is
  • anders werkt dan u tijdens de verkoop verteld is
  • niet werkt zoals het product normaal hoort te werken
  • software gebruikt die na een korte tijd niet meer werkt

De garantie geldt op alle hardware zoals:

  • Moederbord
  • Processor
  • Geheugen
  • Harde schijf/SSD
  • Scherm
  • Toetsenbord
Wat valt buiten de garantie?

Accu levensduur
Wij geven garantie op de werking van de accu. Dit houdt in dat de accu altijd los van de adapter moet werken.
De batterijduur van een laptop wordt naar mate de tijd en het gebruik altijd minder. Hier kunnen wij helaas geen garantie op geven. 

Vochtschade
Indien er sprake is van vochtschade vervalt de garantie. U kunt wel het product ter reparatie aanbieden om te repareren, indien dit nog mogelijk is.

Val/stootschade
Als je het product perrongeluk laat vallen of stoot je het product tegen iets aan waardoor er schade of defect ontstaat, dan vervalt de garantie. U kunt wel altijd het product ter reparatie aan ons aanbieden om te repareren.

 

Klachten:

Omdat onze service in onze ogen erg belangrijk is vinden wij het belangrijk om van u te horen als u klachten heeft over uw bestelde product of onze dienstverlening. Dit vinden wij belangrijk om in de toekomst klachten of ontevredenheden te voorkomen.

Maak uw klacht zo snel mogelijk bij ons bekend. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@primasystems.nl.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen, beantwoorden. Mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, dan laten wij binnen 5 werkdagen weten wanneer u antwoord van ons kunt verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U kunt uw klacht kenbaar maken via:
info@primasystems.nl
In de winkel

Vragen.
Heeft u een bepaalde vraag over uw product of komt u ergens niet uit? Kom even langs in de winkel of bel naar 0172-607104. De medewerkers helpen u graag.

Tevreden?
Wij stellen een review op Google of via Webwinkelkeur zeer op prijs!

Contactgegevens

Close ✕

Categorie

Merk

Introductiejaar

Besturingssysteem

Processor

Werkgeheugen

Opslagruimte

Soort opslag

Videokaart

Optische drive

Beeldschermaansluiting

Schermdiagonaal

Beeldscherm scherpte

Touchscreen

Toetsenbord

Afdruktechnologie

Afdrukkleur

Draadloos opladen

Functies

Refresh snelheid

Type inktcartridge

Maximale afdrukmaat

Verbindingen

Vorm

DPI

Scroll naar boven
Ga naar de inhoud