Garantie & klachten
Garantie:
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
U heeft recht op wettelijke garantie als het product:
- niet compleet is
- beschadigd is
- binnen de garantietermijn kapot is
- anders werkt dan u tijdens de verkoop verteld is
- niet werkt zoals het product normaal hoort te werken
- software gebruikt die na een korte tijd niet meer werkt
Op refurbished PC’s en laptops heeft u bij ons 1 jaar garantie.
Op de refurbished smartphones bieden wij zelfs 2 jaar garantie!
De garantie geldt op alle hardware zoals:
- Moederbord
- Processor
- Geheugen
- Harde schijf/SSD
- Scherm
- Toetsenbord
Wat valt buiten de garantie?
Accu levensduur
Wij geven garantie op de werking van de accu. Dit houdt in dat de accu altijd los van de adapter moet werken.
De batterijduur van een laptop wordt naar mate de tijd en het gebruik altijd minder. Hier kunnen wij helaas geen garantie op geven.
Vochtschade
Indien er sprake is van vochtschade vervalt de garantie. U kunt wel het product ter reparatie aanbieden om te repareren, indien dit nog mogelijk is.
Val/stootschade
Als je het product perrongeluk laat vallen of stoot je het product tegen iets aan waardoor er schade of defect ontstaat, dan vervalt de garantie. U kunt wel altijd het product ter reparatie aan ons aanbieden om te repareren.
Klachten:
Omdat onze service in onze ogen erg belangrijk is vinden wij het belangrijk om van u te horen als u klachten heeft over uw bestelde product of onze dienstverlening. Dit vinden wij belangrijk om in de toekomst klachten of ontevredenheden te voorkomen.
Maak uw klacht zo snel mogelijk bij ons bekend. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen 2 maanden na aanschaf gebeurt.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen, beantwoorden. Mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, dan laten wij binnen 5 werkdagen weten wanneer u antwoord van ons kunt verwachten.
U kunt uw klacht kenbaar maken via:
info@primasystems.nl
In de winkel
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Vragen.
Heeft u een bepaalde vraag over uw product of komt u ergens niet uit? Kom even langs in de winkel of bel naar 0172-607104. De medewerkers helpen u graag.
Tevreden?
Wij stellen een review op Google zeer op prijs!
Contactgegevens
- info@primasystems.nl
- 0172 607 104
- Stobbeweg 28, Ter Aar
- Openingstijden:
- Maandag: 10.00 - 18.00
- Dinsdag: 10.00 - 18.00
- Woensdag: 10.00 - 18.00
- Donderdag: 10.00 - 18.00
- Vrijdag: 10.00 - 18.00
- Zaterdag: 10.00 - 17.00