Winkelwagen

Openingstijden

Ma:9.30 - 18.00 uur
Di: 9.30 - 18.00 uur
Wo: 9.30 - 18.00 uur
Do: 9.30 - 18.00 uur
Vr: 9.30 - 18.00 uur
Za: 9.30 - 17.00 uur

Garantie en Service


Wij staan al sinds jaar en dag bekend om onze betrouwbare, klantgerichte service.
Dit begint met de garantietermijnen op onze produkten:

Gebruikte componenten:
3 Maanden carry-in garantie.
Gebruikte computersystemen:
12 Maanden carry-in garantie.
Gebruikte laptops:
6 Maanden carry-in garantie.
Gebruikte monitoren:
12 Maanden carry-in garantie.
Gebruikte printers:
3 Maanden carry-in garantie.
Nieuwe computersystemen:
24 Maanden carry-in garantie.
Nieuwe monitoren:
24 Maanden carry-in garantie.
Nieuwe laptops van Asus, Sony en MSI:
24 Maanden carry-in garantie
Nieuwe laptops van HP en Compaq:
12 Maanden carry-in garantie
Nieuwe printers van Brother:
24 Maanden carry-in garantie.
Nieuwe printers van Canon:
12 Maanden carry-in garantie.
(Let op: de garantie is alleen van toepassing op de geleverde hardware.
Software, softwarefouten, fouten veroorzaakt door onoordeelkundig gebruik en / of verbruiksgoederen zoals accu's en batterijen vallen buiten de garantie.)

Omdat wij een eigen technische dienst hebben, kunnen wij zelf de diagnose uitvoeren en bepalen welk reparatietraject het produkt moet doorlopen.
In het geval dat uw hier aangeschafte computer een defect onderdeel heeft, dan kunnen wij deze in veel gevallen binnen 24 uur vervangen of repareren.
Lukt dat niet, door bijvoorbeeld een defect onderdeel dat wij niet op voorraad hebben, dan zult u de computer over het algemeen maximaal 1 week kwijt zijn.
Betreft het een geval onder de garantie van een laptop, monitor of printer, dan laten wij het produkt door de fabrikant repareren.
Voordeel voor u: u heeft ons als aanspreekpunt en wij kennen de juiste wegen naar een snelle oplossing.
U levert uw apparaat in, wij doen de rest!

In de meeste gevallen zal het defecte produkt ingeboekt worden en met voorrang op de overige reparaties (van bijvoorbeeld pc's aangeschaft bij derden)in behandeling worden genomen.
Wij houden u op de hoogte over het verdere verloop van de reparatie.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de storing veroorzaakt wordt door een probleem dat los staat van het functioneren van de hardware, zoals bijvoorbeeld een virusbesmetting.
Daar zitten dan kosten aan verbonden die wij u zullen doorgeven voordat wij verder gaan met de reparatie. 

Naast de garantie op de hardware krijgt u bij Prima Systems bij aanschaf van een pc of laptop ook een een servicekaart met enkele interessante extra's:
-GRATIS grote beurt binnen de garantietermijn (alleen geldig indien u gelijktijdig een antiviruspakket heeft laten installeren).
(Finetunen windows, drivers updaten, windows updaten en overbodige bestanden verwijderen. Virusverwijdering is hier niet bij inbegrepen.)
-De 1e keer 50% korting op de kosten van het oplossen van software gerelateerde problemen.
-De 2e keer 25% korting op de kosten van het oplossen van software gerelateerde problemen.
-De overige keren 10% korting op de kosten van het oplossen van software gerelateerde problemen.
-1x geen arbeidsloon bij het inbouwen van extra, hier aangeschafte hardware, daarna 10% korting.

U ziet, ook voor service en garantie bent u bij Prima Systems aan het juiste adres!

Service voor computerapparatuur aangeschaft bij derden.
Naast de service die wij kunnen bieden voor bij ons aangeschafte computerapparatuur bent u ook van harte welkom als het gaat om het repareren 
van computerapparatuur welke niet bij ons is aangeschaft.

Voor onze reparatie tarieven, klik HIER